مشاهده / بستن موضوعات

بررسی نقش سلامت عمومی و تاب آوری بر تعهدسازمانی با توجه به نقش خودکارآمدی کارکنان سایپا

2535 بازدید

پژوهش حاضربا هدف بررسی نقش سلامت عمومی و تاب آوری بر تعهدسازمانی با توجه به کنترل کنندگی خودکارآمدی کارکنان سایپا انجام گرفته است .این پژوهش با توجه به هدف از نوع تحقیقات کاربردی بوده است که به روش توصیفی – همبستگی از نوع پیش بینی انجام شد.جامعه آماری پژوهش متشکل از کلیه کارکنان سایپا بود. نمونه پژوهش با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی انتخاب شده به طوری که تعداد نمونه 220 نفر می باشد که از این میان ، تعداد 110 نفر کارگر و 110 نفر از بین کارمندان سایپا انتخاب شده اند. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که سلامت عمومی و تاب آوری 25 درصد از تعهد سازمانی را با توجه به کنترل کنندگی خودکارآمدی تبیین می نمایند. همچنین نتایج نشان داد که تمامی مسیرهای مدل پیشنهادی به جز تعهد سازمانی- سلامت عمومی معنادار است.

 

کلید واژه ها : سلامت عمومی- تاب آوری- تعهد سازمانی- خودکارآمدی

 

 110صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 37000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید


بررسی رابطه بین ادراک مدیران از جو سازمانی با فنون رهبری آنان در ادارۀ کل امور مالیاتی استان اصفهان

دسته بندی: مدیریت
946 بازدید


هدف کلی پژوهش، بررسی رابطه بین ادراک مدیران از جو سازمانی با فنون رهبری(نفوذ) آنان بود. جامعۀ آماری پژوهش شامل 119 نفر از مدیران مالیاتی و غیر مالیاتی شاغل در ادارۀ کل امور مالیاتی استان اصفهان در سال 1389بود که تعداد92 نفر از آنها به روش تصادفی ساده به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامة تعیین جو سازمانی هالپین و کرافت (1963) و پرسشنامة نیمرخ سنجش نفوذ سازمانی کپنیس و اسمیت (1982) بود. برای سنجش روایی، روش تحلیل گویه و برای سنجش پایایی نیز آلفای کرونباخ مورد استفاده قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از تحلیل واریانس اندازه گیری های مکرر و رگرسیون چند گانه استفاده گردید. نتایج پژوهش نشان داد که جو غالب بر فضای روابط کارکنان از دیدگاه مدیران جو ملاحظه گری و وجه غالب فنون نفوذ مدیران، فن نفوذ استدلال می باشد. یافته ها همچنین نشان داد که بین ادراک مدیران از رابطه بین جو سازمانی و فنون نفوذ مورد استفاده آنان بر حسب مدرک تحصیلی و سابقه خدمت، تفاوت معناداری وجود دارد.

کلمات کلیدی: ادراک، جو سازمانی، فنون رهبری، مدیران

 

 

 120صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع  دارد +پرسشنامه قیمت 33000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

 


ميزان تاثير عناصر بازاريابی يک شركت،‌بر ابعاد مختلف ارزش ويژه برند مبتنی بر مدل آكر

دسته بندی: مدیریت
1518 بازدید

در اقتصاد و تجارت نوين امروز، ارزش ويژه برند يكي از دارايي‌هاي مهم ، با ارزش و موجد مزيت رقابتي بنگاه‌ها و سازمان‌ها تلقي مي‌شود كه همچنين جزء كليدي‌ترين عوامل موجب سودآوري بلند مدت به شمار مي‌آييد. علاوه بر اين موارد، مزيت‌هاي ديگر برند ارزشمند مانند امكان تعيين قيمت بالاتر نسبت به رقبا، توانايي بسط و گسترش برند، بدست آوردن توانايي چانه‌زني در مقابله با خرده‌فروشان باعث شده است اين مفهوم بيش از گذشته مورد توجه مديران و صاحبنظران حوزه بازاريابي قرار گيرد. مدل‌هاي مختلفي توسط اساتيد بازاريابي جهت اندازه‌گيري و شناسائي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند. از جمله اين مدل‌ها مي‌توان به مدل آكر اشاره كرد. اين مدل بسيار پركاربرد سعي مي‌كند ارزش ويژه برند را به ابعاد تقسيم كند كه اندازه‌گيري ، شناسائي و تعريف آنها راحتر و كاربردي‌تر باشد. بدهي است ساخت برند با ارزش منوط به شناخت و توجه به اين ابعاد موثر بر ارزش ويژه برند خواهد بود. علي‌رغم تاكيد بر اهميت مقوله ارزش ويژه برند و برندينگ ، متاسفانه تاكنون در بازار محصولات نرم‌افزاري كشور توجه‌اي به آن نشده‌است و پيش‌بيني مي‌شود توجه به اين مفهوم بتواند برخي از مشكلات بازاريابي فعالين اين حوزه را چه در بازارهاي داخلي و چه خارجي مرتفع سازد.
اين پژوهش در پي يافتن ميزان تاثير عناصر آميخته بازاريابي به عنوان ابزار در دست و قابل كنترل مديريت يك شركت،‌بر ابعاد مختلف ارزش ويژه برند مبتني بر مدل آكر مي‌باشد. نوع پژوهش كاربردي و پيمايشي مي‌باشد و در آن از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. جامعه آماري كاربران و استفاده كنند‌گان محصولات نرم‌افزاري مالي اداري در شهرستان اصفهان تعريف شده‌اند كه نمونه‌اي با حجم 196 نفر ازميان آنها انتخاب شده است. از روش معادلات ساختاري، تحليل عاملي تائيدي ، آزمون همبستگي پيرسون و آزمون‌هاي برازندگي مدل جهت تحليل آماري و آزمون فرضيه‌ها استفاده شده‌ است. نتايج حاكي از تائيد رابطه بين برخي از عناصر آميخته با بعضي از ابعاد مدل آكر است. همچنين رابطه بين دو بعد وفاداري به برند و كيفيت ادراك شده با ارزش ويژه برند در اين بازار مورد تائيد قرار گرفته است.

كلمات كليدي : ارزش ويژه برند، آميخته بازاريابي، وفاداري به برند، كيفيت ادراك شده، آگاهي و تداعي‌هاي برند، مدل آكر، معادلات ساختاري، تحليل عاملي تائيدي

 

160صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع  دارد قیمت 34000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

 


بررسی الگوهای اثربخشی بیمه بیکاری سازمان تأمین اجتماعی شهر تهران با تأکید بر قراردادهای کار

دسته بندی: مدیریت
1241 بازدید

سازمان تأمین اجتماعی و وزارت کار دو سازمان مجری این حمایت می باشند. وزارت کار در هیأتهای تشخیص و حل اختلاف نقش صدورکننده رأی بیمه بیکاری و در ادامه نقش کنترل کننده و انجام‌دهنده حضور و غیاب مقرری بگیران را ایفا می‌نماید. و سازمان تأمین اجتماعی نقش برقرار کننده احکام بیمه بیکاری با توجه به سوابق پرداخت حق بیمه به مدتهای متفاوتی می باشد که در ادامه پس از حضور وغیاب مقرری بگیران و مراجعه آنان به سازمان تأمین اجتماعی جهت ادامه دریافت مقرری، سازمان تأمین اجتماعی ملزم به پرداخت حقوق مقرری بگیران می‌ شود.
حال با توجه به این اوصاف آیا می توان راههایی برای بهبود و بالابردن اثربخشی بیمه بیکاری جستجو نمود یا خیر؟
با این اوصاف بررسی الگوهای اثربخشی بیمه بیکاری اهمیت بسیاری پیدا می‌کند که سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با آن نقش مهمتری ابفا می‌نماید.

 

128صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع  دارد قیمت 34000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال مقاله و پایان نامه  بیمه در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


بررسی رابطه هوش فرهنگی و هوش عاطفی با سبک رهبری مديران

دسته بندی: مدیریت
1208 بازدید

به دنبال ظهورتنوع فرهنگی و تحقق قسمت هايی از ايده جهانی شدن و گسترش روزافزون سازمان های چندمليتی و بين المللی؛ توجه به مديريت رفتار سازمانی اهميت دوچندان يافته که در رأس آن، توجه به رفتارهای مديران در برابر کارکنان و ساير ذينفعان ضرورت بيشتری می يابد. سبک رهبری مديران و شيوه نفوذ آنها بر کارکنان-علی الخصوص کارکنانی از فرهنگ های مختلف-بر اثربخشی سازمانی، رضايت شغلی، تعهد سازمانی، کارآيی بيشتر و ... اثرگذار بوده و عدم بهره گيری از شيوه مناسب، منجر به تعارضات فراوان و مشکلات عديده ای می شود که سازمان ها را به سمت اضمحلال و نابودی و کارکنان را وادار به ترک شغل و جابجايی و ... می نمايد.
هوش عاطفی و هوش فرهنگی جزو قابليت های فردی مديران هستند که در تعيين سبک رهبری شان اثرگذارند. هوش عاطفی؛ به مجموعه گسترده ای از مهارت ها و خصوصيات فردی اشاره دارد که در شناسايی و کنترل احساسات خود و ديگران مؤثرند و شامل مؤلفه های خودآگاهی، خودتنظيمی، خودانگيزشی، آگاهی های اجتماعی(همدلی) و مهارت های اجتماعی می باشد. هوش فرهنگی نيز؛ به مجموعه ای از توانايی های فردی اشاره دارد که در شکل گيری روابط و تعاملات بين فرهنگی نقشی اساسی ايفا می کنند و مشتمل بر دانش فرهنگی، استراتژی فرهنگی، انگيزش فرهنگی و رفتار فرهنگی می باشد.
در اين پژوهش، سعی شده است که رابطه بين هوش عاطفی و هوش فرهنگی با سبک رهبری مديران(با تأکيد بر سبک های سه گانه مدل فيدلر: سبک وظيفه مدار، سبک مستقل-اجتماعی و سبک رابطه مدار) بررسی شود. اين پژوهش، تحقيقی توصيفی از نوع همبستگی بوده و جامعه آماری آن مديران ميانی و ارشد مرکز جهانی علوم اسلامی می باشند. پرسشنامه های تحقيق که دارای ٧١ سؤال(٣٣ سؤال مربوط به پرسشنامه هوش عاطفی سيبريا شرينگ، ٢٠ سؤال مربوط به پرسشنامه هوش فرهنگی آنگ و ايرلی و ١٨ سؤال مربوط به پرسشنامه تعيين LPC فيدلر) بودند، بين همه اعضاء جامعه توزيع و پس از تکميل اخذ گرديد.
نتايج تحليل داده های حاصل از پرسشنامه های تکميل شده نشان می دهد که بين هوش عاطفی و هوش فرهنگی با سبک رهبری مديران رابطه معناداری وجود دارد و از بين مؤلفه های هوش عاطفی؛ مهارت های اجتماعی و همدلی نقش بيشتری در تعيين سبک رهبری مديران ايفا می نمايند و خودتنظيمی، خودانگيزشی و خودآگاهی در رده های پايين تر اهميت قرار دارند. اهميت مؤلفه های هوش فرهنگی در تعيين سبک رهبری نيز به ترتيب عبارتند از: رفتار فرهنگی، استراتژی فرهنگی، دانش فرهنگی وانگيزش فرهنگی. در اين تحقيق؛ هردو فرضيه اصلی و ٤ فرضيه از فرضيه های فرعی تأييد شده و ٢ فرضيه فرعی مبنی بر وجود »رابطه بين هوش عاطفی و هوش فرهنگی متوسط با سبک رهبری مستقل-اجتماعی« تأييد نشد.

 

 

153صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 34000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال مقاله و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


بررسی نقش استراتژی برون سپاری در بهبود عملکرد شرکت هواپیمایی

دسته بندی: مدیریت
1884 بازدید

چکیده
امروزه سازمان ها در دنیایی به سر می برند که پویایی،تغییر و پیچیدگی جزء عناصر اصلی آن است و برای بهره وری از فرصت های زودگذر عصر حاضر ناچار به ایجاد ساختار منعطف و بهره مندی از امکانات بیرون از سازمان هستند .در این راستا دیدگاه غالب در مدیریت ،کاهش فعالیت های دولتی و حرکت به سمت کوچک سازی، مهندسی مجدد، برون سپاری و خصوصی سازی می باشد. برون سپاری به عنوان یکی از ابزارهای توسعه و بهبود عملکرد سازمان ها در سنوات اخیر مورد توجه مدیران ومسئولان سازمان ها قرارگرفته و به صورت های مختلف به اجرا درآمده است. این پژوهش به بررسی تأثیر استراتژی برون سپاری بر عملکرد شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» می پردازد. در این تحقیق تأثیر برون سپاری در سه سطح کل ، وظیفه (پروژه) و واحدهای شرکت، بر مؤلفه های عملکرد ،شامل اثربخشی،کارآیی،کیفیت و کمیت مورد بررسی قرار می گیرد. جامعه آماری تحقیق ، شامل تمامی مدیران (رییس ارشد ، ،مدیر، مدیر کل و معاون) در ادارات مرکزی شرکت هما واقع در شهرتهران که 206 نفر می باشند و 88 نفر به صورت تصادفی ساده به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند .روش این تحقیق از نوع توصیفی و از نظر زمانی پیمایشی و به جهت استفاده از نتایج تحقیق در شرکت هما، کاربردی می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه است. جهت آزمون روایی سوالات ، از اعتبار محتوایی و برای پایایی سوالات از روش آلفای کرونباخ استفاده شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد که استراتژی برون سپاری در سه سطح شرکت بر عملکرد شرکت هما و تمامی مؤلفه های آن تأثیر مثبت دارد.
واژه های کلیدی: برنامه ریزی ، استراتژی ، برون سپاری، عملکرد، خصوصی سازی

 

 

160صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 39000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال مقاله و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


بررسی و تدوین طرح مدیریت ریسک زنجیره تامین در شرکت ساپکو

دسته بندی: صنایع, مدیریت
1806 بازدید

زنجيره تامين
دامنه لجستيک در بر گيرنده همه فعاليت های موجود بين تامين کننده ها تا مشتری است که همه آن ها در راستای فراهم کردن محصول مناسب ، در زمان مورد نیاز و در مکان لازم است. (Christopher, 1998) برای موفقیت در چنین حوزه وسیعی می بایست در همه جنبه های عملیاتی و اطلاعاتی همزمان کار شود.
به زنجيره ای از شرکت هايی که برای برآورده کردن و انجام فعاليت های لجستيک با هم همکاری می کند زنجیره تامین گفته می شود. بنابراين يک زنجيره تامين شبکه ای متشکل از فرآیندهای تجاری مستقل و نیمه مستقل است که از تدارک مواد خام آغاز می شود و به مصرف محصول در دست مشتری نهایی منتهی می شود و در اين راستا بسياری از شرکت ها را به هم متصل می کند و در نهايت خدمات و یا محصولات فیزیکی را برای مشتریان تولید می کند. اين فرايند ها می توانند در شرکت های مختلف و یا در یک شرکت خاص در حال انجام باشند. چهارچوب زنجیره تامین اصولا دارای 5 مولفه اصلی تامین کننده، تولید کننده، انبار، خرده فروش و مشتری است. بنابراین عضویت درون زنجیره های تامین سازمان های بزرگ را ناچار می کند که به شرکا، تامین کنندگان، مشاورین و سایر شرکت های همراه در مسیر تحویل دهی ارزش به مشتری در بازارگاه خود اعتماد و تکیه کند. نياز به همکاری و هماهنگی بین اعضای فرآیند به جهت خلق ارزش، هدف اصلی مدیریت زنجیره تامین است. هدف مشترک همه اعضا زنجیره تامین کارایی هرچه بیش تر فعالیت هاست و این امر خود نیازمند یکپارچگی جریانات مواد و اطلاعات است. اهميت زنجيره تامين به نوعی است که امروزه حتی ديده شده است که برخی رقبا برای دستيابی به مزايای زنجيره تامين در برخی زنجيره های تامين با هم همکاری می کنند.

 

127صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 35000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال مقاله و پایان نامه  در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


بررسی سبک رهبری مدیران سازمان تامین اجتماعی استان تهران و تاثیر آن بر رضایت شغلی نیروی انسانی این سازمان

دسته بندی: مدیریت
1460 بازدید

کارکنان هر سازمان مهم ترین جزء سازمان محسوب می شوند که بی توجهی به تامین خواست و نیاز آنها غیرقابل اجتناب بوده و قطعا در بلند مدت، لطمات جبران ناپذیری را به پیکره سازمان وارد خواهد آورد. همواره سبک رهبری به عنوان یکی از عوامل موثر در تامین رضایت شغلی کارکنان به حساب آمده است. هدف از این تحقیق نیز، بررسی سبک رهبری مدیران در سازمان تامین اجتماعی استان تهران بر اساس سبک های رهبری لیکرت و تاثر آن بر رضایت شغلی کارکنان آن سازمان است
روش پژوهش: جامعه آماری این تحقیق مدیران و کارمندان سازمان تامین اجتماعی استان تهران در سه شعبه 19،22،26می باشند. تعداد مدیران 32 نفر و تعداد کارمندان 275نفر می باشند. از این میان، 28 نفراز مدیران و 115 نفر از کارمندان، به روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه تحقیق انتخاب گردیدند.ابزار تحقیق دو پرسشنامه بسته است که یکی سبک رهبری مدیران را بر اساس سبک های چهارگانه لیکرت مورد بررسی قرار می دهد و دیگری پرسشنامه ای که عدم رضایت شغلی کارکنان را بررسی می کند.تجزیه وتحلیل اطلاعات بوسیله نرم افزار spls وآزمونهای آماری گردآوری شده است.
نتایج این تحقیق نشان می دهد:
- بین سبک رهبری مدیران سازمان تامین اجتماعی استان تهران با عدم رضایت شغلی کارکنان آن، ارتباط معنی داری وجود دارد
- همچنین از بین سبک های رهبری لیکرت، سبک رهبری خیرخواهانه بیشترین تاثیر و سبک رهبری مشارکتی کمترین تاثیر را برکاهش عدم رضایت شغلی کارکنان داشته است.

 

157صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 35000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال مقاله و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


بررسی رابطه ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی در اداره کل نامین اجتماعی

دسته بندی: مدیریت
1722 بازدید

چکیده تحقيق
در اين تحقيق سعي شده است ضمن بررسي جوانب مختلف پديده كارآفريني سازماني و كارآفريني بطور عموم، ساختار سازماني مناسب براي اجراي آن نيز مورد مطالعه قرار گيرد و نيزالزامات سازمانهاي كارآفرين عنوان و نتايج آماري آن مورد تجزيه وتحليل قرارگرفت .سپس به بررسي رابطة كارآفريني سازماني و ساختار سازماني ، شرايط ساختاري مناسب و موانع و محدوديتهاي ساختاري كارآفريني سازماني پرداخته شد. هدف از گامهاي روش تحقيق ، ايجاد امكان برای تكرار يا ادامه تحقيق در زمينه‌ مشابه است. سعي شده با بررسي جوانب مختلف ،تاريخچه فعاليتهاي تامين اجتماعي و نمودارهاي سازماني آن ارائه شود. در فرضيات مورد آزمون ،سه عنصر پيچيدگي ، رسميت و تمركز ساختار سازماني تامين اجتماعي مورد سنجش قرار گرفت كه همگي تاييد شدند مساله اصلي تحقيق اين است كه مشخص نمائيم در كشور ما ، سازمان ها ابعاد مختلف ساختار سازماني و كارآفريني سازماني چه رابطه اي باهم دارند تا با شناسايي روابط مختلف اين ابعاد ، زمينة افزايش كارآفريني سازماني را در سازمان‌هاي كشورمان فراهم نماييم.
تحقیق با اهداف :
- تعريف و شناسايي ساختار سازماني و انواع آن و شناسائي ابعادي از ساختار سازماني كه با كارآفريني سازماني رابطه داشته باشند
- شناسايي ابعادي از كارآفريني سازماني كه بيشترين تاثير را از ساختار سازماني مي پذيرند
- تعريف و شناسايي مقوله كارآفريني و انواع آن با تأكيد بيشتر بر نوع سازماني آن و تشريح مدل‌ها و استراتژي ارائه شده در اين خصوص و نيز استخراج شرايط و لوازم ضروري پياده كردن كارآفريني سازماني.
- مطالعه اداره كل تامين اجتماعي تهران بزرگ از طريق روشهاي مختلف تحقيق، به منظور آشنايي با ساختار و نظرات كارشناسان و مديران مورد مطالعه و نيز تطبيق آن با خصوصيات يك سازمان كارآفرين. جامعه آماری مورد مطالعه مديريت و كاركنان سازمان مورد مطالعه ( اداره کل تامین اجتمائی تهران بزرگ) وشعب تابعه جمعا حدود 2000 نفرمی باشند. اين پژوهش يك تحقيق پیمایشی وازنوع کاربردی است .برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش آلفای کرونباخ (Cronbachs’Alpha) استفاده و داده هاي بدست آمده، از طريق نرم افزار SPSS، اين ضريب حساب شده اند. براي بررسي و آزمون همبستگي بين عناصرساختار سازماني و كارآفريني سازماني كاركنان نيز از آزمون همبستگي رتبه اي (اسپيرمن) استفاده شده است.

 

 

145صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 38000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال مقاله و پایان نامه  مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


ارتباط بین توانمندسازی با کارآفرینی سازمانی کارشناسان ورزش شهرداری تهران

دسته بندی: تربیت بدنی, مدیریت
2596 بازدید

چکیده تحقیق:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه میان توانمندسازی و عوامل روانشناختی توانمندسازی و کارآفرینی در سازمان ورزش شهرداری تهران می باشد. جامعه این تحقیق شامل کلیه کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران است که نمونه گیری با استفاده از روش کل شماری شامل 69 نفر انجام شد.( 69N= )
روش تحقیق از نوع توصیفی همبستگی بود،اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه استاندارد توانمندسازی اسپریتزر(88/0=α) و پرسشنامه کارآفرینی صمدآقایی(85/0=α) جمع آوری شد که اعتبار پایان نامه درپژوهشها و مطالعات انجام شده موردتأیید قرار گرفت و پایایی ابزار از طریق آلفای کرونباخ مجدداَ توسط پژوهشگر بدست آمد که بترتیب 81/0 و 89/0 گزارش شد.
برای آزمون فرضیات ، ابتدا با استفاده از آزمون کلموگروف اسمیرنف نرمال بودن داده ها به تأیید رسید سپس از ضریب همبستگی پیرسون برای تعیین میزان ارتباط بین متغیر ملاک و متغیرهای پیش بین استفاده شد.
نتایج حاکی از وجود رابطه معنی دار بین کارآفرینی و توانمند سازی و عوامل روانشناختی آن ( احساس معنی دار بودن ، احساس شایستگی ، احساس خودتعیینی ، احساس تأثیر و احساس اعتماد ) (05/0p < )
می باشد.بالاترین ضریب همبستگی مربوط به احساس معنی دار بودن و کارآفرینی سازمانی (492/0) و کمترین میزان آن مربوط به احساس شایستگی و کارآفرینی سازمانی است (310/0).

لغات کلیدی: توانمند سازی، توانمند سازی روانشناختی، کارآفرینی،کارشناس سازمان ورزش شهرداری تهران

 

145صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 37000 تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال مقاله و پایان نامه  در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 




تماس با ما
کد تماس با ما