مشاهده / بستن موضوعات

پایان نامه کامل در مورد بیمه ایران

دسته بندی: مدیریت
644 بازدید

پایان نامه کامل در مورد بیمه ایران

قرارداد بيمه ممکن است در موارد زير قبل از انقضاي مدت پيش بيني از طرف بيمه گر يا بيمه گذار يا هردو فسخ يا در مواردي منفسخ شود. در مورد فسخ قرارداد بايد توجه داشت که اولاً، بر خلاف بطلان قرارداد که به لحاظ ممانعت از تقلب يکي از طرفين و رعايت نظم عمومي برقرار شده صرفاً نظر به حفظ حقوق طرفي که از حق فسخ برخوردار مي شود وضع شده است، لذا دارندة حق فسخ مي تواند حق خود را اعمال و قرارداد را فسخ کند. يا آنکه با صرف نظر کردن از حق خود، قرارداد را باقي نگه دارد در حالي که در مورد بطلان، چه طرف بخواهد، بطلان محقق مي شود.

ثانياً، اثر فسخ بر زمان بعد از فسخ خواهد بو. بنابراين فرض بر اين است که قرارداد قبل از فسخ صحيح و معتبر بوده و عمل فسخ به حيات آن پس از فسخ خاتمه مي دهد در حالي که بطلان، قرارداد را از بدو امر کان لم يکن مي سازد. مثلاً حق بيمه تا زمان فسخ متعلق به بيمه گر و خسارتي هم که قبل از فسخ اتفاق افتاده قابل پرداخت بوده و به بيمه گذار تعلق دارد.

ثالثاً، بيمه گر موظف است که حق بيمة مربوط به زمان بعد از فسخ قرارداد را متناسب با مدت باقيمانده به بيمه گذار مسترد دارد. دربارة ميزان هم، خواه بيمه گر قرارداد را فسخ کرده باشد، خواه بيمه گذار، يا قرارداد منفسخ شده باشد، متناسب با مدت گذشته و مدت باقيمانده بين بيمه گر و بيمه گذار تقسيم خواهد شد. در موردي که بيمه گر قرارداد را فسخ مي کند همه همرأيند که حق بيمه متعلق به طرفين متناسب با مدت خواهد بود. در موردي هم که بيمه گذار قرارداد را فسخ مي کند، بدان سبب که بيمه گذار به اتکاي قانون يا بر اساس قرارداد عمل مي کند، نبايد اعمال حق موجب زيان وي شود. لذا در  اين مورد هم بيمه گر بايد حق بيمة مدت باقيمانده را متناسب با مدت قرارداد به وي بر گشت دهد.

 

 430 صفحه فونت 14 فایل ورد منابع  دارد قیمت: 15000تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید

 


بررسی کیفیت خدمات شرکت بیمه ایران

دسته بندی: مدیریت
1201 بازدید

بررسی کیفیت خدمات شرکت بیمه ایران

با توجه به اينكه مردم به طور روزافزون با فرهنگ بيمه اي آشنا مي‌شوند و از طرفي خبر حوادث فراوان كه به طور روزمره در نقاط مختلف كشور به گوششان مي رسد موجبات تمايل آنها را به اخذ پوشش بيمه اي فراهم مي نمايد. در نتيجه به طور روزمره به حجم كارهاي بيمه ايران افزوده مي شود. و از طرفي به علت دولتي بودن مجوز براي استخدام نيروهاي جديد وجود ندارد. بدين ترتيب روز به روز نيروهاي موجود در شركت با حجم بيشتري از كار روبرو مي شوند و در نتيجه بتدريج خسته و فرسوده مي شوند. به علت دولتي بودن مجوز پرداخت دستمزد و ايجاد رفاه بيشتر را نيز ندارد و در نتيجه بي انگيزگي كاركنان بيشتر مي شود و نمي توانند خدمات با كيفيت به مشتريان خود عرضه كنند. كارمنداني كه داراي شرايط فوق باشند. در برخورد با ارباب رجوع خوشرو و با انگيزه نمي باشند.

بدين ترتيب در زمان بروز خسارت نيز پذيراي مشتري نبوده و عدم پاسخگوئي و يا جواب نامعتبر موجب رفت و آمدهاي مكرر مشتريان را فراهم نموده و در نتيجه حتي اگر خسارت نيز پرداخت شود موجب رضايتمندي مشتري نخواهد شد.

 



 93 صفحه فونت 14 فایل ورد منابع و پرسشنامه دارد قیمت: 9000تومان

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید


مدیریت بهره وری نیروی انسانی در شرکت سایپا یدک

دسته بندی: روش تحقیق, مدیریت
704 بازدید

مدیریت بهره وری نیروی انسانی در شرکت سایپا یدک

فضاي عملياتي يك سازمان هدايت كننده رفتار كاركنان و موثر بر بهره وري منابع انساني سازمان است. لذا فضاي عملياتي ميتواند مناسب و مثبت يا نامناسب و منفي در رابطه با بهره وري باشد. براي تشخيص مناسب يا نامناسب بودن فضاي عملياتي يك سازمان نياز به معيارهايي است كه براساس آنها بتوان درمورد فضاي عملياتي قضاوت نمود.

 

79صفحه فایل ورد جدول نمودار و شاخص دارد  قیمت:7500تومان

  

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 اگر مطلب مورد نظر خود را در این سایت پیدا نکردید میتوانید از قسمت سفارش پروژه جدید کار تحقیقی خود را به ما سفارش دهید


بررسی علاقه مشتریان بانک صادرات ایران برای اجرای CRM

دسته بندی: مدیریت
734 بازدید

  بررسي علاقه مشتریان بانک صادرات ایران برای اجرای CRM

 

وقتي يک پروژه CRM شروع مي شود، بسياري از سازمان ها ممکن است بازگشت قابل توجهي را از آن انتظار داشته باشند، نظير: افزايش درآمد، کاهش هزينه. بسياري از سازمان ها پس از اجراي CRM همچنان در حال پرسيدن اين سؤال هستند که آيا اين سيستم منجر به رضايت مشتري  شده است و تا چه حد مؤفق بوده است؟ هنوز به طور واضح مشخص نيست که چرا و چگونه يک سيستم CRM مؤفق مي شود، در حالي که بقيه با شکست مواجه مي شوند

     لذا در اين پژوهش به بررسي علاقه مشتریان بانک صادرات ایران برای اجرای CRM میپردازیم که آیا از نظر آنها اجرای این فرایند تا چه اندازه باعث رضایت و بالا رفتن وفاداری آنها خواهد شد ؟ و آیا اصولا به نظر آنها این رویه میتواند باعث بالا رفتن کیفیت خدمات بانک گردد ؟

 

 

170 صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 17000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال،مقاله و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


مطالعه عوامل موثر کلان اقتصادی بر مدیریت ریسک بانک های ايرانی

دسته بندی: مدیریت
850 بازدید

چکیده
مشکل بروز زیان‌های مالی عظیم مانند ورشکستگی بانک لمن برادرز و فردي ‌مک حکایت از اهمیت مدیریت ریسک در نظام مالی دارند، در این میان قوانین و مقررات، نهاد های مالی را ملزم به رعایت استاندارد هایی در این وادی نمود که از همه آنها مهمتر می توان به قوانین پیمان بازل اشاره نمود. این کمیته معیاری را تحت عنوان کفایت سرمایه مطرح نمود. نسبت کفایت سرمایه یکی از معیارهای سنجش سلامت عملکرد و ثبات مالی مؤسسه مالی و بانک‌ها بوده و حداقل این نسبت بر اساس مصوب يکهزار و چهاردهمين جلسه شوراي محترم پول و اعتبار معادل 8% بیان شده است و مبنای محاسبه آن به صورت ﺣﺎﺻﻞ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ پایه ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺩﺍﺭﺍیی‌های ﻣﻮﺯﻭﻥ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﺿﺮﺍﻳﺐ ریسک ﺑﺮﺣﺴﺐ ﺩﺭﺻﺪ می باشد.
هدف اصلی در این تحقیق بررسی رابطه بین مدیریت ریسک بانک ها و عوامل کلان اقتصادی نظیر نرخ تورم و رشد تولید ناخالص داخلی با استفاده از نسبت کفایت سرمایه به عنوان معیاری از مدیریت ریسک بانک ها در میان بانک های تجاری ایران طی دوره 1384-1389 می باشد، در این پژوهش از میان نهاد های مالی ایران 13بانک داخلي با استفاده از روش حذف سیستماتیک انتخاب و جهت تجزیه و تحلیل آزمون فرضیه ها از روش داده های پانل و با استفاده از نرم افزار Eviews نسخه 7مورد بررسی قرار گرفته است.
یافته های این تحقیق حاکی از وجود رابطه مستقیم و معناداری میان نرخ رشد تولید ناخالص داخلی با مدیریت ریسک بانک ها و همچنین نشان از وجود رابطه معکوس و معنادار میان نرخ تورم و مدیریت ریسک بانک ها می باشد. این نتایج پیشنهاد می کند از آنجا که این گونه عوامل خارج از کنترل و حیطه بانک است، به مدیریت توصیه می شود که برای کاهش و مدیریت بهتر ریسک بانک ها به عوامل کلان اقتصادی توجه نمایند و لذا می توان با پیش بینی شرایط آتی و عوامل کلان اقتصادی برای دوره های آتی و مقدار احتمالی این متغیر ها به مدیریت ریسک بانک ها کمک نمود.
واژه های کلیدی : نسبت کفایت سرمایه و مدیریت ریسک بانك ها، نرخ تورم، رشد توليد ناخالص داخلي.

 

 27صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 12000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید


بررسی تحليلی فرصتها و تهديدات جهانی شدن بر بورس اوراق بهادار ايران (با تمرکز بر مطالعه تطبيقی)

دسته بندی: حسابداری, مدیریت
1015 بازدید

در عصر حاضر پديده جهانی شدن در تمام حوزه ها تاثير گذاشته و مورد توجه انديشمندان و صاحبنظران قرار گرفته است. بازار سرمايه هم از اين قاعده مستثنی نيست. حفظ بقا، دستيابی به رشد و توسعه اقتصادی و رقابت در سطح بين المللی، نيازمند تغيير شرايط موجود و همسو شدن ب ا پدي ده جه انی ش دن م ی باش د، ل ذا ج ذب من ابع م الی در س طح ب ين المل ل اهمي ت خ اص و استراتژيک پيدا می کند. بورس اوراق بهادار کشور ما نيز بايد خود را آماده ورود به عرصه جهانی نمايد. اما برای حضور موفق در بازارهای جهانی نياز به شناخت دقيق پديده جهانی شدن و فرصت ها و تهديدهايی است آه اين پديده برای بورس اوراق بهادار پديد خواهد آورد. هدف اين پژوهش شناسايی فرصتها و تهديدهای جهانی شدن بر بورس اوراق بهادار ايران و نظر سنجی در مورد آنها می باشد که در اين راستا بورس کشورهای مالزی، ژاپن، آلمان و مصر مورد مطالعه قرار گرفته اند.
روش تحقيق حاضر بر اساس هدف، آاربردي و بر اساس روش، توصيفی زمينه ياب (پيمايشی ) می باشد. اب زار اصلی گردآوری داده ها پرسشنامه می باش د که در ميان خبرگ ان مالی ب ازار سرمايه تهران توزيع شده است. نتايج تحقيق نشان می دهد که جهانی شدن موجب توسعه بورس، ت امين م الی ارزان ت ر و راح ت ت ر، اف زايش ق درت نق د ش وندگی، اف زايش ک ارايی، اص لاح زي ر ساختها و توسعه دانش مالی در بورس خواهد شد که اين عوامل به عنوان فرصتها شناسايی شده است. همچنين جهانی شدن موجب افزايش ريسک سرمايه گذاری در بورس می شود که اين عامل به عنوان تهديد شناسايی شده است.




220صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد  قیمت 41000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 




ارزيابی چابکی سازمان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی ايران خودرو)

دسته بندی: صنایع, مدیریت
1231 بازدید

ارزيابی چابکی سازمان با استفاده از منطق فازی

چکيده فارسی:
امروزه سازمانهاي تغييرات اساسي را در پيرامون خود تجربه ميکنند که عدم توجه به آنها، بقا سازمانهاي را تهديد مي کند. سازمان چابک توانايي بقا و پيشرفت در يک محيط پرتلاطم، به وسيله واکنش سريع نسبت به تغييرات و ايجاد محصولات و خدمات بر اساس خواست مشتري را دارد. از آنجاييکه چابکی يک نياز اساسی سازمان های امروز برای بقا می باشد و نياز برای يک سيستم نظامند جهت ارزيابی سطح چابکی سازمانها وجود دارد بنابراين هدف پايان نامه معرفی يک متدولوژی جهت تعيين ميزان چابکي کنوني سازمان و مقايسه آن با سطح مطلوب چابکی می باشد تا با شناسايي اين شکاف، موانع اصلی بهبود سطح چابکی سازمان را شناسايی و راهکارهايی جهت رفع موانع ارائه شود. جهت برآورد سطح فعلی چابکی سازمان اهميت و عملکرد هريک از قابليت های مورد نياز يک سازمان چابک ، طی يک پرسشنامه ای که بين ١۵ نفر از مديران، روسا و قائم مقام ها معاونت سواری سازی ايران خودرو که به صورت نمونه گيری تصادفی انتخاب شده اند توزيع شده است ارزيابی می شود. چون بيشتر معيار هاي چابکي به وسيله عبارات زبان شناختي تعريف شده که به وسيله احتمال چند گانه و ابهام طبقه بندي شده اند جهت ارزيابی سطح چابکی از منطق فازي استفاده شده است که ابزار بسيار مناسبي براي تصميم گيري در اختيار قرار مي دهد. پس از ادغام مقادير فازی اهميت و عملکرد هر يک از قابليت های چابکی سازمان سطح فعلی چابکی سازمان محاسبه می شود و در نهايت با بدست آوردن مقادير قطعی هر يک از قابليت های چابکی، آنان را رتبه بندی کرده و موانع اصلی بهبود را شناسايی و راهکارهايی جهت رفع آنان ارائه شده است.



180صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد  قیمت 44000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال و پایان نامه حقوق در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


بررسی رابطه بين هوش هيجانی و تعهد سازمانی مديران سازمان در شعب بانک صادرات در تهران

دسته بندی: مدیریت
1517 بازدید

چكيده:
با ظهور عصر اطلاعات و ارتقاء ارزش‌مندي ارتباطات انساني و هم چنين بروز موقعيت‌هاي استراتژيك سازماني، نظريه هوش هيجاني رشد چشم‌گيري يافته و از مباحث پرطرفدار سازماني شده است.
هوش هيجاني، اصطلاح فراگيري است كه مجموعه گسترده‌اي از مهارت‌ها و خصوصيات فردي را در برگرفته كه فراتر از حوزه مشخصي از دانش‌هاي پيشين، چون هوشبهر و مهارت‌هاي فني يا حرفه‌اي است. و توانايي افراد را در شناخت و كنترل هيجانات در خود و ديگران مي‌سنجد. همچنين يكي از مهمترين مسائل انگيزشي كه امروزه با حجم گسترده‌اي در مطالعات روانشناسي صنعتي و سازماني گسترش يافته مساله، تعهد سازماني است. وجود نيروهاي متعهد به سازمان باعث افزايش چشمگير عملكرد سازمان، نشاط روحي كاركنان و تجلي بهتر اهداف متعالي سازمان و نيز دستيابي به اهداف فردي خواهد شد.
در اين پژوهش به بررسي و تحليل رابطه بين دو متغير هوش هيجاني و تعهد سازماني مديران پرداخته شده است. جامعه آماري در اين پژوهش كليه روساي شعب بانك صادرات در شهر تهران مي‌باشد كه مجموعا 268 نفر بوده که بین 114نفر پرسشنامه توزیع گردید. هوش هيجاني به وسيله پرسشنامه «شرينگ» و تعهد سازماني به وسيلة پرسشنامه «آلن و مي‌ير» اندازه گیری شده است. بررسي داده‌هاي گردآوري شده با نرم‌افزار SPSS و آزمون ضريب همبستگي پيرسون انجام پذيرفت. نتايج حاصل از تحليل اطلاعات حاكي از اين است كه بين هوش هيجاني و تعهد سازماني مديران رابطه معناداری وجود دارد. همچنين بين تمامي مولفه‌هاي هوش هيجاني با تعهد سازماني رابطه معناداري وجود دارد. بدين طريق كليه فرضيه‌هاي اين تحقيق مورد تأييد قرار گرفت. همچنين تحليل رگرسيون چند متغيره بيانگر اين است كه از ميان مولفه هاي هوش هيجاني، همدلي بيشترين تاثير را در تعهد سازماني دارد.

 

134صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع  دارد  قیمت 39900 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693


بررسی تأثير فناوری اطلاعات بر كسب مزيت رقابتی در مديريت بازاريابی و فروش (مطالعه موردی گروه خودروسازی سايپا)

دسته بندی: مدیریت
1711 بازدید

اين پژوهش نقش و تأثير بكارگيري فناوري اطلاعات بر مزيت رقابتي، و 3 فرايند اصلي آن، شامل مزيت تمايز، مزيت كيفيت و مزيت هزينه را بررسي مي كند. جامعه آماري پژوهش، كارشناسان، مسئولين و رؤساي مديريت بازاريابي و فروش گروه خودروسازي شركت سايپا بود و اطلاعات و داده هاي پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع آوري شدند. يافته هاي پژوهش نشان دهنده ماهيت متفاوت ابعاد مزيت رقابتي است. بر اين اساس ابعاد مزيت رقابتي، مزيت مالي (هزينه‌اي) و مزيت غيرمالي (مزيت كيفيت و مزيت تمايز) از يكديگر متمايز شده اند. تأثير بكارگيري فناوري اطلاعات بر كسب مزيت رقابتي بسته به ابعاد مزيت رقابتي، متفاوت بوده است.
يافته هاي پژوهش نشان مي دهد وجود فناوري اطلاعات در مديريت بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا، بر كسب مزيت غيرمالي (شامل مزيت كيفيت و مزيت تمايز) تأثيرگذار بوده است، با اين حال رابطه معناداري را نسبت به كسب مزيت مالي (شامل مزيت هزينه اي) نشان داده كه با توجه به همبستگي جزئي تاثير مزيت غيرمالي نسبت به مزيت مالي بيشتر بوده است. و همچنين بر اساس مقدار اتا متغير فناوري اطلاعات داراي بيشترين اثر به ترتيب بر مزيت كيفيت، تمايز، هزينه مي باشد.

 

175صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد +جامعه آماری و پرسشنامه قیمت 35000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693

 


بررسی تاثير زيرساخت های فناوری اطلاعات بر پياده سازی مهندسی مجدد فرآيندهای سازمانی و ارائه راهکار اجرايی

دسته بندی: صنایع, مدیریت
859 بازدید

بررسی تاثير زيرساخت های فناوری اطلاعات بر پياده سازی مهندسي مجدد فرآيندهای سازمانی و ارائه راهکار اجرايی (مطالعه موردی: شرکت ايران ترانسفو)

 


چکيده
تحولات اقتصادي، پيشرفتهاي سريع فناوري، تغييرات بازار و رقابت فشرده عواملي هستند که سازمانها را به بازانديشي بنيادين و تغيير ريشه اي در نحوه انجام کسب و کار و فرآيندهاي آن مجبور مي سازند. مهندسي مجدد يک رويکرد مديريتي موثر اما چالش برانگيز براي کمک به سازمانها در طراحي و پياده سازي اين تغييرات در سازمانهاست. يکي از نکات قابل توجه در مهندسي مجدد، نياز به بکارگيري فناوري اطلاعات براي تسهيل "فرآيندهاي درست" است. فناوري اطلاعات خصوصا زير ساخت هاي آن نقش حياتي را در انجام موفقيت آميز پروژه هاي مهندسي مجدد ايفا مي کند. مطالعات مختلف نشان مي دهد که زير ساخت هاي فناوري اطلاعات، به سازمانها نه صرفا در مکانيزه کردن فعاليت هاي کسب و کار، بلکه در شکل دهي و طراحي مجدد فرآيندها کمک مي کند.
در اين پژوهش، ضمن مروري بر تحقيقات و مطالعات مختلف انجام گرفته در خصوص رابطه زير ساخت هاي فناوري اطلاعات و مهندسي مجدد، تلاش شد تا زير ساخت هاي فناوري اطلاعات موثر بر پياده سازي مهندسي مجدد شناسايي شوند. در مرحله بعد با مبنا قرار گرفتن شرکت ايران ترانسفو به عنوان مطالعه موردي، اهميت هر يک از زيرساخت هاي فناوري اطلاعات موثر بر پياده سازي مهندسي مجدد در اين شرکت؛ با استفاده از دو تکنيک مقايسه زوجي و آنتروپي شانون مشخص شد. در پايان بعد از شناخت فاصله بين وضعيت موجود زير ساخت هاي فناوري اطلاعات شرکت ايران ترانسفو و استانداردهاي جهاني، مدل رياضي مناسبي جهت کاهش فاصله (شکاف) ارائه شد.
در اين مطالعه، جامعه آماري تحقيق، کارشناسان و خبرگان فناوري اطلاعات شرکت ايران ترانسفو مي باشند.

 

 

140صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع  دارد قیمت 43000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام پروپوزال و پایان نامه مدیریت صنعتی و مهندسی صنایع در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری02166479693




تماس با ما
کد تماس با ما