مشاهده / بستن موضوعات

بررسی و تبیین رابطه بین ادراکات مشتریان و عملکرد مالی در بانکهای خصوصی

دسته بندی: مدیریت
1293 بازدید

چكيده:
اين تحقیق،به بررسي رابطه میان ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی پرداخته است. دراین تحقیق روش گردآوري اطلاعات ، روش كتابخانه اي و استفاده از داده هاي تجربي مي باشد .درراستای این هدف ، تعداد 5 بانک که اطلاعات موردنیازبرای دوره 5 ساله مورد تحقیق (88-84) درمورد آنها قابل دسترس بود انتخاب شدند .محقق برای تجزیه و تحلیل اطلاعات ابتدا باید متغیر های مورد بررسی تحقیق را جمع آوری کند. در این تحقیق با توجه به جامعه مطالعاتی نسبت به گردآوری داده های خام تحقیق اقدام شده است. بدین منظور ابتدا ارقام و اعداد از صورتهای مالی بانک ها استخراج شده و سپس در قالب نسبتها ،محاسبه شده و سپس با سنجش وفاداری و رضایتمندی مشتریان بوسیله پرسشنامه ،مورد بررسی قرار میگیرد.با عنایت به این که تحقیق از دیدگاه روش و ماهیت، از نوع تحقیقات توصیفی به حساب می آید و با توجه به موضوع تحقیق و فرضیه های موجود، جهت انجام آزمون های آماری از رگرسیون خطی ،رگرسیون چندگانه و آزمون همبستگی کمک گرفته شده است.نتايج تحقيق بیان می کند كه بین ادراکات مشتریان و عملکرد مالی بانکهای خصوصی باسطح اطمینان 95% رابطه معنی داری وجود دارد. البته تاثیرمتغیرها برریسک سیستماتیک متفاوت است ، که تاثیرسودحسابداری برریسک سیستماتیک بیشترازتاثیردرجه اهرم مالی برریسک سیستماتیک ودرجه اهرم مالی بیشتر ازدرجه اهرم کل ودرجه اهرم کل بیشتر از درجه اهرم عملیاتی می باشد.

 

 140صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 39000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید


بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی

1440 بازدید

بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان مجتمع توریستی رفاهی (اقامتگاه بین راهی)

 

 

 


چكيده:
در اغلب کشورها یکی از منابع درآمد ارزی، صنعت گردشگری می باشد . گردشگری یکی از موضوعاتی است که رشته های مختلفی را در بر می گیرد ،از جمله آن مجتمع های توریستی و تفریحی رفاهی می باشد . عدم توجه به این صنف به طور مستقیم یا غیر مستقیم می تواند موجب ضعف صنعت گردشگری گردد، و منابع درآمد ارزی را کاهش دهد. در مفهوم بازاریابی اعتقاد بر این است که نیل به اهداف سازمانی بستگی تام به تعریف و تعیین نیازها و خواسته های بازار های هدف و تأمین رضایت مشتری به نحوی مطلوب‌تر و مؤثرتر از رقبا دارد . در دنیای رقابتهای فزاینده امروز، شرکتهایی موفق خواهند بود که رضایت مشتریان خود را بیشتر تأمین کنند.
تحقيق حاضر از دو بخش كلي تشكيل شده است. بخش اول به شناسايي و انتخاب عوامل مؤثر رضایتمندی مشتریان مي‌پردازد و در بخش بعدي به اولويت بندي عوامل مؤثر مي‌پردازد در جمع آوري داده‌ها و ارزيابي آنها اعمال نظر از فعالان و كارشناسان شده است. و جهت اولويت بندي عوامل از روش مدل یابی معادلات ساختاری یا SEM استفاده گرديده است. فرضیه های تحقیق :
فرضیه یک :از بین عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان ، محصول بیشترین تاثیر را بر رضایتمندی مشتریان دارد .
فرضیه دو : عامل محیط با رضایت مشتریان ارتباط معنادار و مستقیمی دارد .
فرضیه سه :عامل پرسنل با رضایت مشتریان ارتباط معنادار و مستقیمی دارد .
فرضیه چهار :عامل محصول با رضایت مشتریان ارتباط معنادار و مستقیمی دارد .
فرضیه پنج : فرایند ارائه خدمت با رضایت مشتری ارتباط معنادار و مستقیمی دارد .
طبق بررسي‌هاي انجام شده تمامی فرضیه های تحقیق پذیرفته شده که عوامل مربوط به محصول و خدمات به عنوان عاملی که مشتریان بیشترین رضایت را از آن داشته اند و از بین عوامل مربوط به محصول کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به عنوان عامل که مشتریان بیشترین رضایت را از ان داشته اند شناخته شده اند . اولويت بندي عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان 

 

 135صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 42000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید


بررسی ارتباط سلامت اداری و سازمانی باسبک مدیریت مدیران

دسته بندی: مدیریت
2703 بازدید

چكيده
هدف اين پژوهش بررسي رابطه بین سبک مدیریت مديران و سلامت سازماني اداره کل امورمالیاتی استان ایلام بوده است نوع تحقیق بر حسب هدف کاربردي، و بر اساس شیوه هاي گردآوري داده ها توصیفی از نوع پیمایشی به شیوه همبستگی است.. جامعه آماري شامل کلیه کارکنان اداره کل امورمالیاتی استان ایلام که تعداد کارکنان 160نفر بوده که نمونه آماري بر اساس جدول مورگان بصورت تصادفی نسبتی از این جامعه به تعداد 130 نفر انتخاب گردیده اند. بر اساس اطلاعات بدست آمده وضعیت سلامت اداری وسازمانی مدیران اداره کل امورمالیاتی استان ایلام مطلوب ارزیابی شده (42/70درصد)و سطح اداري آن بالاترین میانگین(88/79)را در میان سطوح سلامت سازمانی دارا بوده است. همچنین در میان ابعاد سلامت سازمانی بعد ساخت دهی از سطح اداري با میانگین (04/89) بالاترین بعد و بعد تاکید علمی ونوآوري با میانگین (93/63) کمترین بعد را دارا می باشد. در زمینه سبک رهبري مدیران باید گفت 8/77 درصد از افراد نمونه(مدیران) داراي سبک مدیریتی مشارکتی، 9/13درصد از آنان داراي سبک مدیریت آمرانه و تنها 3/8 درصد از آنان داراي سبک مدیریتی دلسوزانه هستند. وسبک مدیریت مشاوره اي درمیان گروه مدیران مشاهده نگردید، علیهذا با عنایت به تغییرات اجتماعی در زمینه مدیریت می توان گفت که سبک رهبري متناسب با جامعه کارکنان کنونی مشارکتی می باشد. اما با عنایت به آزمون همبستگی انجام شده مشخص گردید که میان سلامت سازمانی و سبک رهبري مدیران رابطه معنادار آماري وجود ندارد. ولی نظرات افراد با محل خدمتی متفاوت در زمینه سلامت سازمانی و نیز سبک مدیریت داراي اختلاف نظر معناداري است. همچنین بر اساس یافته هاي پژوهش مشخص شد که نظرات مدیرانی که داراي سبک هاي مدیریت چهارگانه بوده اند، داراي اختلاف معنادار آماري نمی باشد.
واژه هاي كليدي : سبکهای مديران، سلامت سازماني، تأكيد علمي، روحيه، نفوذ مدیر، ساخت دهي، ملاحظه گري، پشتیبانی و يگانگي نهادي

 

 

 130صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 42000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید


رابطه توانمند سازی کارکنان باعملکرد تیمی مطالعه موردی بانک ملی ایران

دسته بندی: مدیریت
1598 بازدید

چکیده :
از زمانی که جامعه بشری از مرحله اقتصاد معیشتی خارج و به دو گروه کارگر و کارفرما تقسیم شده است ، چگونگی افزایش بهره وری نیز مورد توجه قرار گفته است ، گاه زر ، گاه زور و گاه تزویر ، ابزار افزایش بهره وری بوده اند همین که پای آگاهی مردم افزایش یافت و پای قوانین و مقررات مربوط به حقوق بشر به میان آمد ، ایجاد رضایت و انگیزش مطرح شد و اینک سخن از توانمند سازی نیروهای انسانی است توانمند شدن یعنی تمایل افراد به خود کنترلی ، به خود اهمیت دادن و برای خود آزادی قائل شدن(اورعي يزداني،1:1381) .هدف تحقیق بررسی رابطه توانمند سازی کارکنان با عملکرد تیمی می باشد؛ پس براین اساس سوال اصلی و فرضیات فرعی طراحی گردید؛ که به وسیله‌‌ی داده های بدست آمده از پرسشنامه اندازه گیری و مورد آزمون قرار گرفته اند.برای سنجش متغیر توانمند سازی کارکنان از پانزده سؤال بسته و برای سنجش متغیر عملکرد تیمی از بیست سؤال بسته استفاده شده است.پرسشنامه ها با نظر استاد راهنما بدلیل سهولت در تجزیه و تحلیل بطور یکاسه طراحی و توزیع شد که روا بوده و و پایایی آن نیز به وسیله‌‌ی ضریب آلفای کرونباخ(759/0) مورد تأییدقرار گرفته است. از بین جامعه‌‌ی آماری که کارکنان شهرداری شهرستان کوهدشت (300) می‌باشد؛ 73 نفر بعنوان حجم نمونه بطور تصادفی انتخاب و پرسشنامه‌ها بین ایشان توزیع شد.
تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی – همبستگی می‌باشد؛ لذا جهت تجزیه و تحلیل آماری از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است.نتایج حاصله از این تحقیق گویای این موضوع است که بین توانمند سازی کارکنان و عملکرد تیمی رابطه‌‌ی مستقیم ومثبت وجود . همچنین بین سه مولفه از چهار مولفه توانمند سازی (شایستگی ، معنی داربودن و تاثیر گذاری) با عملکرد تیمی رابطه مثبت وجود دارد .
واژهای کلیدی:
توانمند سازی ، عملکرد تیمی ، کارکنان ، شایستگی ، معنی دار بودن ، تاثیر گذاری

 

 

 150صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 43000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

 


مطالعه عوامل موثر کلان اقتصادی بر مدیریت ریسک بانک های ايرانی

1566 بازدید

چکیده
مشکل بروز زیان‌های مالی عظیم مانند ورشکستگی بانک لمن برادرز و فردي ‌مک حکایت از اهمیت مدیریت ریسک در نظام مالی دارند، در این میان قوانین و مقررات، نهاد های مالی را ملزم به رعایت استاندارد هایی در این وادی نمود که از همه آنها مهمتر می توان به قوانین پیمان بازل اشاره نمود. این کمیته معیاری را تحت عنوان کفایت سرمایه مطرح نمود. نسبت کفایت سرمایه یکی از معیارهای سنجش سلامت عملکرد و ثبات مالی مؤسسه مالی و بانک‌ها بوده و حداقل این نسبت بر اساس مصوب يکهزار و چهاردهمين جلسه شوراي محترم پول و اعتبار معادل 8% بیان شده است و مبنای محاسبه آن به صورت ﺣﺎﺻﻞ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ پایه ﺑﻪ ﻣﺠﻤﻮﻉ ﺩﺍﺭﺍیی‌های ﻣﻮﺯﻭﻥ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﺿﺮﺍﻳﺐ ریسک ﺑﺮﺣﺴﺐ ﺩﺭﺻﺪ می باشد.
هدف اصلی در این تحقیق بررسی رابطه بین مدیریت ریسک بانک ها و عوامل کلان اقتصادی نظیر نرخ تورم و رشد تولید ناخالص داخلی با استفاده از نسبت کفایت سرمایه به عنوان معیاری از مدیریت ریسک بانک ها در میان بانک های تجاری ایران طی دوره 1384-1389 می باشد، در این پژوهش از میان نهاد های مالی ایران 13بانک داخلي با استفاده از روش حذف سیستماتیک انتخاب و جهت تجزیه و تحلیل آزمون فرضیه ها از روش داده های پانل و با استفاده از نرم افزار Eviews نسخه 7مورد بررسی قرار گرفته است.
یافته های این تحقیق حاکی از وجود رابطه مستقیم و معناداری میان نرخ رشد تولید ناخالص داخلی با مدیریت ریسک بانک ها و همچنین نشان از وجود رابطه معکوس و معنادار میان نرخ تورم و مدیریت ریسک بانک ها می باشد. این نتایج پیشنهاد می کند از آنجا که این گونه عوامل خارج از کنترل و حیطه بانک است، به مدیریت توصیه می شود که برای کاهش و مدیریت بهتر ریسک بانک ها به عوامل کلان اقتصادی توجه نمایند و لذا می توان با پیش بینی شرایط آتی و عوامل کلان اقتصادی برای دوره های آتی و مقدار احتمالی این متغیر ها به مدیریت ریسک بانک ها کمک نمود.
واژه های کلیدی : نسبت کفایت سرمایه و مدیریت ریسک بانك ها، نرخ تورم، رشد توليد ناخالص داخلي.

 

 27صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 12000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید


مطالعه عوامل موثر بر مدیریت ریسک در بانک ها

دسته بندی: مدیریت
2251 بازدید

چكيده
مشکل بروز زیان‌های مالی عظیم مانند ورشکستگی بانک لمن برادرز و فردی‌مک حکایت از اهمیت مدیریت ریسک در نظام مالی دارند، در این میان قوانین و مقرراتی نهاد های مالی را ملزم به رعایت استاندارد هایی در این وادی نمود که از همه آنها مهمتر می توان به قوانین پیمان بازل اشاره نمود . این کمیته معیاری را تحت عنوان کفایت سرمایه مطرح نمود.
تحقیقات انجام شده در سایر کشورها نشان می دهد که عوامل بسیاری بر تعیین نسبت کفایت سرمایه که معیاری از مدیریت ریسک بانک ها موثرند.
در این پژوهش رابطه بین مدیریت ریسک بانک ها و عوامل خاص بانک شامل ؛ نسبت نقدینگی ، نسبت حساسیت بهره ، اندازه بانک ، ریسک اعتباری ، نسبت سود آوری و نسبت کارایی عملیاتی و همچنین عوامل کلان اقتصادی نظیر نرخ تورم و رشد تولید ناخالص داخلی مورد بررسی قرار گرفته است ، در این تحقیق هشت فرضیه در مورد تأثیر عوامل خاص بانک و همچنین عوامل کلان اقتصادی بر مدیریت ریسک بانک ها تدوین شده است. از میان نهاد های مالی ایران 13بانک از میان بانک های داخلی طی سال های 1384 تا 1389 با استفاده از روش آماری داده های پانل و با استفاده از نرم افزار Eviews نسخه 7مورد بررسی قرار گرفته است.
نتایج حاصل از این تحقیق نشان از عدم وجود رابطه معنادار میان عوامل خاص بانک و مدیریت ریسک بانک ها و وجود رابطه معناداری میان عوامل کلان اقتصادی با نسبت کفایت سرمایه دارد ؛ و همچنین نشان از وجود رابطه معنادار میان متغیر های کلان اقتصادی و نسبت کفایت سرمایه در کشور های در حال توسعه می باشد.
واژه های کلیدی : نسبت کفایت سرمایه و مدیریت ریسک  

 114صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 39000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید


بررسی بازاریابی شرکت لبنیات کاله

دسته بندی: مدیریت
8121 بازدید

چکیده:
صنعت لبنی یکی از مهمترین بازارهایی است که رشد و پیشرفت تکنولوژی ماشین آلات، همچنین بهره مندی از تجربیات افراد متخصص و توسعه رشته های صنایع غذایی و پیشرفت های علمی موجود در این زمینه محیطی بسیار رقابتی ایجاد نموده که هر شرکتی برای ورود به بازار لبنی و حفظ بقای خود لازم است از یک سلسله شاخص هایی چون : توان مالی، بخش R&D قوی پیگیر و پیشرو، بازاریابی علمی و تخصصی، مدیریت توزیع و فروش سیستماتیک و علمی، پرسنل متعهد، با تجربه و تحصیل کرده و روند ارتقای شغلی مشخص و همچنین امنیت شغلی برخوردار باشد تا بتواند براحتی خود را با تغییرات محیطی تطبیق دهد. مقاله حاضر با مطالعه موردی شرکت لبنی کاله به عنوان یکی از شرکت های فعال در عرصه صنایع لبنی، و استفاده از روش پیمایش، مطالعات میدانی و تعیین نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها به شیوه SWOT به ارایه استراتژی های مناسب آن سازمان به عنوان نمونه ای از صنعت لبنی، در کشور پرداخته است. سپس استراتژی های ارایه شده با استفاده از روش ماتریس کمی برنامه ریزی استراتژیک (QSPM) اولویت بندی شده است. بر اساس نتایج بدست آمده وضعیت شرکت لبنی کاله در حالت رقابتی ( تنوع محصولی) قرار دارد و باید استراتژی های مناسب در جهت تقویت و حمایت از فرایندهای داخلی تدوین و اجرا گردد.
کلمات کلیدی: مدیریت استراتژیک، استراتژی های پورتر، مدل QSPM

 

 95صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد+جداول و نمودار ها قیمت 17000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

انجام کلیه کارهای پایان نامه در کوتاهترین زمان با موضوعات خاص شما. منتظر تماس شما هستیم

از ساعت 11 الی 19 روزهای کاری  02166479693

 

 


بررسی عوامل موجه فشارهای عصبی و نقش فشارهای عصبی در كارآيی مديران

دسته بندی: روانشناسی, مدیریت
1150 بازدید

در فصل اول اين تحقيق به كليات مربوط به موضوع پرداخته شده و بيان موضوع تحقيق ، اهميت موضوع و هدف و محدوديتهاي تحقيق از جمله بخشهاي مشمول در اين فصل مي‌باشند.

تحقيقات انجام شده بر اين نكته تأكيد دارند كه استرس عكس‌العمل افراد در مقابل عوامل ايجاد كننده فشار عصبي مي‌باشد. علل زيادي براي فشارهاي عصبي نام برده شده است كه برخي از اين علل را مي‌توان در سازمانها و برخي ديگر را نيز در محيط اجتماع و خانواده يافت. در اين تحقيق سعي گرديده است ابتدا برخي از علل ذكر شده براي فشارهاي عصبي كه ريشه در كهيط سازماني و محيط اجتماع و خانواده دارند بيان بررسي گردد و سپس اين عوامل در ايجاد فشارهاي عصبي در مديران شركت ماشين‌سازي اراك پرداخته شود.

فشارهاي عصبي داراي عوارض و اثرات بسياري مي‌باشند. تحقيقاتي نيز در زمينه اثرات فشارهاي عصبي بر روي اعضاء سازمانها انجام گرفته است و برخي از اين تحقيقات نيز اين اثرات را دسته‌بندي كرده‌اند. در اين تحقيق نيز پس از بررسيهاي انجام شده اثرات اين فشارها بر روي كارآيي مديران مورد بررسي قرار گرفته است و به اين نكته پرداخته شده است كه اين فشارها تا چه حد عملكرد مديران شركت را تحت تأثيرقرار مي‌دهند.

 

135صفحه فایل ورد (Word) فونت 14منابع و جامعه آماری دارد قیمت 21000 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

 


بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان

دسته بندی: ارتباطات, مدیریت
1447 بازدید

بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران

 

برآوردها نشان می دهد، مدت زمانی كه در سازمانها صرف ارتباطات می گردد بین 50/0 درصد تا 90/0 درصد دامنه تغییر دارد، و اغلب اعضای سازمانها دست اندركار فرایند ارتباطند و پیوسته به كار جذب، ارزیابی و پخش و توزیع اطلاعات اشتغال دارند، و در این راستا ارتباطات و چگونگی جهت گیری آنها به سمت اهداف سازمانی از مسائل ضروری مورد توجه مدیران است و این توجه ناشی از ارتباط مؤثر با كاركنان و درك انگیزه های ارتباطی آنان، در توفیق مدیران در دست یابی به اهداف طراحی شده سازمان عامل مؤثر است. ارتباطات از جمله موضوعاتی است كه در علوم رفتاری و رفتار سازمانی از اهداف والایی برخوردار است و می تواند در عملكرد مدیران تأثیر عمده ای داشته باشد (محسنیان راد، 1369، ص 247).

روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی است و جامعه آماری كاركنان و مدیران سازمان ملی جوانان به تعداد 300 نفر كاركنان و 14 نفر مدیر دارای تحصیلات دیپلم تا فوق لیسانس در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفی طبقه ای 14 نفر از مدیران به علت كمی شمارش گردید و 169 نفر از كاركنان انتخاب گردیده است، ابزار پژوهش شامل دو پرسشنامه محقق ساخته بر مبنای چهار كاركرد ارتباطات رابینز بوده است.

اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای كرونباخ برای مدیر 95/0 صدم اعتبار پرسشنامه كارمندان 97/0 صدم تعیین گردیده است.

برای تجزیه و تحلیل سؤالات پرسشنامه علاوه آمار توصیفی، آزمون t دو گروه مستقل مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از سؤالات پژوهش به شرح زیر است:

1- بین فرآیند ارتباطات و عملكرد مدیران رابطه وجود دارد.

2- مدیران بر این اعتقادند كه كنترل رفتار سازمانی پرسنل از طریق آنها نسبتاً خوب انجام می شود.

3- مدیران بر این اعتقادند كه در پرسنل ایجاد انگیزه می كنند.

4- مدیران بر این اعتقادند كه عواطف و احساسات(روحیه) پرسنل چندان مهم تلقی نمی شود.

5- مدیران بر این اعتقادند كه انتقال اطلاعات به منظور تصمیم گیری از طریق آنها نسبتاً خوب انجام می شود.

 

 

270 صفحه فونت 14 منابع فارسی و لاتین دارد قیمت17000تومان

 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید

 

 

 

 


تحليل راهبردی هزينه و مديريت هزينه در زنجيره عرضه ايران

دسته بندی: مدیریت
1360 بازدید

چكيده
آنچه امروزه در رابطه با مؤسسات تجاري ، انتفاعي و حتي غيرانتفاعي، بيش از هر چيز ديگري نمود پيدا كرده، توجه به هزينه‌هاي متعدد سازمان و يا به تعبيري دقيق‌تر، مديريت هزينه است. زيرا در شرايط رقابتي امروز جهاني، سازمان‌هاي مختلف جهت حفظ بقا و توان رقابتي خود بايد نسبت به مقايسه هزينه‌هاي‌شان با رقباي بالفعل و حتي بالقوه آگاهي داشته و فعالانه در ميدان رقابت در بعد هزينه وارد عمل شوند. علي‌رغم اينكه هر سازماني بر اساس نگرش‌هاي سنتي و ديرينه خود، به مديريت هزينه با هدف حفظ هزينه در پايين‌ترين سطح ممكن و بررسي نحوة كاهش آن مي‌پردازد، اما به اعتقاد بسياري از انديشمندان مديريت از جمله پورتر، آنچه ضامن نيل به اين مقصود در كوتاه‌مدت ( يعني كاهش سطح هزينه‌ها ) و بلندمدت ( يعني نيل به هزينه رقابتي ) مي‌شود، چيزي نيست مگر تحليل راهبردي هزينه.
تحليل راهبردي در مديريت هزينه، گامي است فراتر از بررسي صِرف وضعيت موجود؛ بلكه فرايندي است مستمر و مؤثر براي مقايسه هزينه‌هاي دروني سازمان با ساير رقبا. به بياني ديگر، تحليل راهبردي هزينه، بر ارزيابي مستمر وضعيت سازمان در ارتباط با ساير رقبا تأكيد دارد.

كليد واژه‌ها: تحليل راهبردي هزينه/ زنجيرة ارزش/ مديريت هزينه/ صنعت خودرو/ مديريت هزينه در زنجيره تأمين


28صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 8800 تومان 

 

پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید 

 




تماس با ما
کد تماس با ما