ارائه روشی برای اولويت بندی صنايع ايران بر مبنای قابليت بازارسازی بين المللی و تجارت الكترونيكی
چكيده
موفقيت در راهبرد جهش صادراتي مستلزم شناسايي تحولات جهشي نظير تجارت الكترونيكي در عرصه تجارت بينالملل است. توسعه تجارت الكترونيكي مستلزم سرمايهگذاري در توسعه زيرساختهاي مربوط به آن، در كشور است، لذا تعيين اولويتهاي سرمايهگذاري در اين راستا از اهميت فوقالعادهاي برخوردار است. مقاله حاضر با هدف تسهيل امر توسعه تجارت الكترونيكي و به منظور اولويتبندي زمينههاي سرمايهگذاري، اقدام به تبيين مدلي نموده است كه در آن صنايع مختلف از نظر قابليت بازارسازي بينالمللي در تجارت الكترونيكي، اولويتبندي ميشوند. از جمله نتايج حاصل از تحقيق حاضر، اولويتبندي صنايع با ISIC چهار رقمي و دو رقمي ميباشد. تعيين راهبردهايي كه بتوان با استفاده از آن، زمينه موفقيت صنايع در بازارسازي بينالمللي در تجارت الكترونيكي را افزايش داد، از ديگر نتايج ارائه شده در اين مقاله، ميباشد.
28صفحه فایل ورد (Word) فونت 14 منابع دارد قیمت 8700 تومان
پس از پرداخت آنلاین میتوانید فایل کامل این پروژه را دانلود کنید